Pregled reklamacija↵
Grupni pregled↵
Na ovom ekranu korisnik ostvaruje uvid u prijavljene reklamacije za pravno lice.
Status reklamacije↵
- Aktivna
Reklamacija je uspešno registrovana i očekuje se intervencija od strane operatera Uprave za trezor. - Rešena
Reklamacija je obrađena i rešena od strane operatera Uprave za trezor, nakon što je potvrđena validnost i osnovanost prijavljenog problema. - Otkazana
Reklamacija je otkazana i označena kao nevalidna od strane korisnika koji je reklamaciju i postavio. - Nerešena
Reklamacija je obrađena od strane operatera Uprave za trezor ali je odbijena i zatvorena nakon utvrđivanja neosnovanosti prijavljenog problema ili pogrešno unetih informacija o problemu.
Pojedinačni pregled↵
Na ovom ekranu korisnik može pregledati detalje prijavljene reklamacije i njen status, te da izvrši operaciju otkaza reklamacije uz obavezan komentar.
Ukoliko je status reklamacije prebačen u Rešena
ili Nerešena
, na ovom ekranu možete pregledati povratnu informaciju operatera Uprave za trezor, nakon obrade reklamacije u polju Komentar operatera
.