Pregled reklamacija

Grupni pregled

Na ovom ekranu korisnik ostvaruje uvid u prijavljene reklamacije za pravno lice.

report-issue-review-list.png

Status reklamacije

  1. Aktivna
    Reklamacija je uspešno registrovana u servisu i očekuje se intervencija od strane operatera Uprave za trezor.
  2. Rešena
    Reklamacija je obrađena i rešena od strane operatera Uprave za trezor, nakon što je potvrđena validnost i osnovanost prijavljenog problema.
  3. Otkazana
    Reklamacija je otkazana i označena kao nevalidna od strane korisnika koji je reklamaciju i postavio.
  4. Nerešena
    Reklamacija je obrađena od strane operatera Uprave za trezor ali je odbijena i zatvorena nakon utvrđivanja neosnovanosti prijavljenog problema ili pogrešno unetih informacija o problemu.

Pojedinačni pregled

Na ovom ekranu korisnik može pregledati detalje prijavljene reklamacije i njen status, te da izvrši operaciju otkaza reklamacije uz obavezan komentar.

Ukoliko je status reklamacije prebačen u Rešena ili Nerešena, na ovom ekranu možete pregledati povratnu informaciju operatera Uprave za trezor, nakon obrade reklamacije u polju Komentar operatera.

report-issue-review-single.png

report-issue-review-single-closed.png